SIGVARIS S.A. należy do szwajcarskiej firmy SIGVARIS GROUP, który jest światowym liderem w produkcji medycznej odzieży uciskowej.
Obecnie do Zespołu IT poszukujemy zaangażowanego pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Serwisu i Wsparcia IT
Miejsce pracy: Gutowo Małe, k. Wrześni

Osoba na tym stanowisku będzie częścią wielokulturowego zespołu z członkami na całym świecie, oferując najlepsze wsparcie – zdalne i na miejscu – naszym współpracownikom biznesowym, działając głównie, ale nie wyłącznie, w zakresie działań związanych z Polską.

 

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

 

LOKALNYCH:

  • Zarządzanie zgłoszeniami: Odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń użytkowników, definiowanie sposobu działania, zapewnienie rozwiązania i monitorowanie działań, zamykanie zgłoszeń. Rozwiązywanie incydentów i realizacja próśb użytkowników.
  • Wdrażanie samoobsługi: Identyfikacja i klasyfikacja zgłoszeń możliwych do samoobsługi, wdrażanie zasad samodzielnego kierowania zgodnie z innymi zespołami funkcjonalnymi.
  • Bieżące wsparcie: Obsługa oprogramowania, sprzętu i sieci klienta, w tym testowanie, dokumentowanie, konfiguracja i instalacja sprzętu sieciowego lub oprogramowania.
  • Wprowadzanie/wyprowadzanie użytkowników: Obsługa zadań związanych z onboardingiem i offboardingiem, w tym wsparcie sprzętowe i konfiguracja.
  • Zarządzanie sprzętem: Wdrażanie, konfiguracja, aktualizacja, monitorowanie, tworzenie kopii zapasowych i przywracanie sprzętu lokalnego (komputery, laptopy, telefony, tablety, drukarki, serwery).
  • Wsparcie projektów: Informowanie o wymaganiach technicznych, proponowanie usprawnień, wspieranie postępu projektów.

GLOBALNYCH:

  • Administracja aplikacjami:  Zarządzanie domenami aplikacji, tworzenie profili użytkowników, wdrażanie procedur operacyjnych, szkolenie użytkowników. Pełnienie roli menedżera aplikacji w celu ulepszania globalnie używanych aplikacji.
  • Koordynacja projektu/ zespołu: Kierowanie zespołem globalnych współpracowników IT w strukturze macierzowej dla konkretnej aplikacji lub projektu.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

 

Kompetencje techniczne:

  • Wykształcenie kierunkowe
  • Minimum 3 lata doświadczenia we wsparciu obszaru IT w międzynarodowych strukturach
  • Doświadczenie w instalacji, konfiguracji, aktualizacji i utrzymaniu sprzętu IT i telefonicznego
  • Znajomość sieci i konfiguracji sprzętu/oprogramowania
  • Umiejętność zarządzania aplikacjami i bezpieczeństwem
  • Znajomość infrastruktury IT, aplikacji i technologii chmurowych będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność planowania i zarządzania małymi projektami mile widziana

Kompetencje miękkie:

  • Komunikatywność i zdolność tłumaczenia pojęć technicznych osobom nietechnicznym
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów
  • Doskonała obsługa klienta
  • Umiejętność pracy w zespole wielokulturowym
  • Samodzielność i zdolność podejmowania decyzji
  • Biegłość w języku angielskim (mówionym i pisanym)
  • Znajomość innych języków (francuski, niemiecki, portugalski) będzie atutem
Kandydatom oferujemy:
  • Praca w międzynarodowej firmie i globalnym zespole IT.
  • Niezależność i przestrzeń do rozwoju osobistego i zawodowego.
  • Współpraca z zaangażowanymi ekspertami z całego świata.
  • Dobre szkolenie i wsparcie podczas onboardingu.
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej międzynarodowej, organizacji z wyróżnieniem Friendly Workplace 2025
  • Umowę o pracę i system premiowy
  • Pakiet socjalny: ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, dofinansowanie wypoczynku
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka IT

Nowy Styl
podkarpackie / Jasło
Aktywne od: wczoraj

Specjalista ds. IT (k/m)

STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy
śląskie / Piekary Śląskie
Aktywne od: 2025-05-30

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
mazowieckie / Warszawa, Mokotów, blisko pętli tramwajowej i SKM i Koleje Mazowieckie
Aktywne od: 2025-05-26