Osoba na tym stanowisku będzie częścią wielokulturowego zespołu z członkami na całym świecie, oferując najlepsze wsparcie – zdalne i na miejscu – naszym współpracownikom biznesowym, działając głównie, ale nie wyłącznie, w zakresie działań związanych z Polską.
LOKALNYCH:
- Zarządzanie zgłoszeniami: Odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń użytkowników, definiowanie sposobu działania, zapewnienie rozwiązania i monitorowanie działań, zamykanie zgłoszeń. Rozwiązywanie incydentów i realizacja próśb użytkowników.
- Wdrażanie samoobsługi: Identyfikacja i klasyfikacja zgłoszeń możliwych do samoobsługi, wdrażanie zasad samodzielnego kierowania zgodnie z innymi zespołami funkcjonalnymi.
- Bieżące wsparcie: Obsługa oprogramowania, sprzętu i sieci klienta, w tym testowanie, dokumentowanie, konfiguracja i instalacja sprzętu sieciowego lub oprogramowania.
- Wprowadzanie/wyprowadzanie użytkowników: Obsługa zadań związanych z onboardingiem i offboardingiem, w tym wsparcie sprzętowe i konfiguracja.
- Zarządzanie sprzętem: Wdrażanie, konfiguracja, aktualizacja, monitorowanie, tworzenie kopii zapasowych i przywracanie sprzętu lokalnego (komputery, laptopy, telefony, tablety, drukarki, serwery).
- Wsparcie projektów: Informowanie o wymaganiach technicznych, proponowanie usprawnień, wspieranie postępu projektów.
GLOBALNYCH:
- Administracja aplikacjami: Zarządzanie domenami aplikacji, tworzenie profili użytkowników, wdrażanie procedur operacyjnych, szkolenie użytkowników. Pełnienie roli menedżera aplikacji w celu ulepszania globalnie używanych aplikacji.
- Koordynacja projektu/ zespołu: Kierowanie zespołem globalnych współpracowników IT w strukturze macierzowej dla konkretnej aplikacji lub projektu.