Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Specialist - Global Services Team
Miejsce pracy: Wrocław

Our client is a global medical company that puts employees as well as patients in focus of attention, is looking for an experienced Specialist for Global Services Team, experience in service field will be highly appreciated.

 

The Role:  
  • Develops, implements and maintains processes, the associated technical system infrastructure, documentation and KPIs for Service departments.

  • Drives technical details for our Global Call Center Solution together with the IT Department

  • Supports Service process, their implementation and maintenance.

  • Participates Service projects following best practice project management standards.

  • Executes data collection and automation to facilitate KPI reporting for Services department.

  • Proactively guides operational Service teams on adoption of best practice Service system usage.

  • Gives pro-active feedback to colleagues and team/management.

  • Closely interacts with IT departments to represent and translate Service business needs into IT requirements.

Requirements:
  • Operational working experience in Service department  (Technical and/or Customer Support).
  • 2-3 years of experience inworking experience with Call  Center Solution and either Service Management, ERP or CRM software systems (e.g.SAP, SFDC).
  • Project experience.
  • Solid working experience with data handling and automation.
  • Organized and diligent working style following a structured approach to problem solving.
  • Technical and/or scientific degree/education in service, science or general business administration.
  • Very good English language skills both written and spoken.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) przez administratora danych Antal Spółkę z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Gwiaździsta 66, 53 – 413 Wrocław), agencje zatrudnienia ujawniona w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 496, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców – zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz.883 z późn. zm.) Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania oraz mody kowania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zgoda może być odwołana w każdym czasie.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

/
Aktywne od: 0000-00-00