Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Młodszy specjalista ds. wsparcia obsługi systemów sprzedażowych

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: ASZ/070/0419

Do jednego z zespołów w Departamencie Zarządzania Bankowością Korporacyjną poszukujemy osoby, która odpowiedzialna będzie za wsparcie, administrację i utrzymanie narzędzi wsparcia sieci sprzedaży (mi.in. CRM, Baza Wiedzy), poprzez:

  • zapewnienie bieżącego wsparcia dla użytkowników systemów w zakresie realizacji zgłoszeń
  • prowadzenie dokumentacji dla użytkowników i administratorów w zakresie działania tych systemów
  • zgłaszanie propozycji usprawnień
  • bieżącą współpracę z zespołem rozwojowym IT w zakresie wdrażanych usprawnień
  • testowanie wdrażanych rozwiązań
  • monitorowanie realizacji zgłoszeń od użytkowników

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • jesteś absolwentem studiów  wyższych w zakresie informatyki lub kierunków pokrewnych
  • posiadasz bardzo dobre zdolności komunikacyjne (uważnie słuchasz, chętnie przyjmujesz i dajesz feedback, jesteś otwarty w kontaktach z innymi)
  • cechuje Cię wnikliwość, cierpliwość oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za prowadzone działania
  • lubisz pracę zadaniową
  • bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej oraz opracowanie prezentacji
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

/
Aktywne od: 0000-00-00