Administrator Systemów w dziale billingu (FMS)
Miejsce pracy: Warszawa
W.KWFMS
Twoje Zadania:
  • Zapewnienie ciągłości pracy oraz rozwiązywanie codziennych problemów związanych z działaniem systemów informatycznych odpowiedzialnych za prewencję i wykrywanie nadużyć klientów prepaid, mix, klientów abonamentowych
  • Monitorowanie dostępności i wydajności systemów.
  • Monitorowanie zawartości logów i alarmów oraz tworzenie własnych narzędzi.
  • Zgłaszanie problemów oraz sugestii potrzebnych do modyfikacji systemów
    w szczególności polegających na poprawie pojemności i wydajności
  • Udział w procesie testów nowych wersji systemu oraz implementacji nowych rozwiązań w środowisku produkcyjnym.
  • Wsparcie użytkowników oraz kontakt z dostawcami
  • Instalacja nowych wersji oprogramowania oraz poprawek
  • Współpraca z komórkami biznesowymi przy przygotowywaniu konfiguracji dla nowych funkcjonalności
  • Współpraca z dostawcą aplikacji w rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu nowych wersji oprogramowania
  • Współpraca z członkami innych zespołów w celu rozwiązania wspólnych problemów
  • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji oraz raportowanie działalności
    z zakresu powierzonych zadań
  • Współpraca w projektach z innymi komórkami w Spółce przy opracowywaniu koncepcji rozwiązań dla nowych funkcjonalności systemów.
Nasze Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Znajomości technologii bazodanowych ORACLE/MSSQL, konstruowania zapytań języka SQL, tworzenie procedur bazodanowych
  • Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi UNIX/Linux
  • Doświadczenie w pracy z serwerem aplikacyjnym JBOSS
  • Znajomość technologii platform integracyjnych, middleware (TIBCO)
  • Podstawowa wiedza o funkcjonowaniu sieci komórkowych działających w standardach GSM, 3G, 4G
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu systemami billingowymi/płatności/CRM/FMS
  • Zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Gotowość do pełnienia dyżurów telefonicznych poza standardowymi godzinami pracy w trybie 24/7/365
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

/
Aktywne od: 0000-00-00