Praca: Informatyk - Helpdesk

Ogłoszenie numer: 2171070, z dnia 2018-11-08

Klient portalu Praca.pl

W związku z intensywnym rozwojem firma poszukuje kandydatów
na stanowisko:

Informatyk - Helpdesk

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Nr Ref.: Poznań

 

Opis stanowiska

  • zapewnienie ciągłości funkcjonowania struktury informatycznej firmy,
  • wsparcie techniczne użytkowników,
  • instalacje i konfiguracja urządzeń, sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Wymagania

  • wykształcenie związane z branżą informatyczną – warunek konieczny, 
  • znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN),
  • znajomość Active Directory,
  • znajomość systemów alarmowych Satel,
  • znajomość systemów zabezpieczeń,
  • bardzo dobra praktyczna znajomość: systemów Windows Server, Windows 7, Windows XP,
  • znajomość oprogramowania do pracy grupowej,
  • znajomość zagadnień konfiguracji serwerów poczty elektronicznej, 
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem stacji roboczych, 
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego, 
  • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów, 

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
  • pracę w biurze w młodym zespole, 
  • kartę Multisport,
  • dodatkowe ubezpieczenie grupowe.

Ponadto: 

  • codziennie zdrowe przekąski - owoce, warzywa, sałatki, jogurty i kanapki,
  • ciastka oraz cukierki. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty:

Informatyk / Serwisant

Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT Współpracę z pracownikami realizującymi zadania w obszarze...

Major Incident Analyst

Goal: English speaking Major Incident team operating in a 3-shift system (6-14, 14-22, 22-6).   Responsibilities: Own and manage Major Incidents,...

Network Engineer

Position: Tier 1 Network Primary Responsibilities Screen, prioritize, resolve and manage all incoming internal and external communications in an...